Online oktatófelület készítés
Zárt tagsági rendszerű online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek készítése
Manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az online tréningek és előfizetéses rendszerek. Sikerüket könnyű feldolgozhatóságuknak, hely és idő független elérhetőségüknek, rendkívül jövedelmező és időtakarékos mivoltuknak köszönhetik.
Ne az idejét hanem a tudását adja el és folytasson egy rendkívül jövedelmező és skálázható oktatási tevékenységet egy előfizetéses rendszer létrehozásával vagy egy online oktatófelület működtetésével.
Amennyiben képzését, tanfolyamát szeretné értékesíteni egy biztonságos, zárt tagsági rendszerű online felületen, mely automatizált, kereső és mobilbarát, akkor állok rendelkezésére online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek készítésével.

Manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az online tréningek és előfizetéses rendszerek. Sikerüket könnyű feldolgozhatóságuknak, hely és idő független elérhetőségüknek, rendkívül jövedelmező és időtakarékos mivoltuknak köszönhetik.
Ne az idejét hanem a tudását adja el és folytasson egy rendkívül jövedelmező és skálázható oktatási tevékenységet egy előfizetéses rendszer létrehozásával vagy egy online oktatófelület működtetésével.
Amennyiben képzését, tanfolyamát szeretné értékesíteni egy biztonságos, zárt tagsági rendszerű online felületen, mely automatizált, kereső és mobilbarát, akkor állok rendelkezésére online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek készítésével.
Rólam mondták
KIVÁLÓ 13 vélemény alapján Outlet Háztartásigép Bolt2025.08.02.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Tünde Tuba-Földvári2025.02.16.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávidot a kis webshopom frissítéseivel bíztam meg, majd az új szállítási és fizetési módokat hangolta össze. Korrekt munkát kaptam, mindent elmagyarázott, amit csinált, és inkább késő este dolgozott, ahogy észrevettem, hogy ne zavarja a napi menetet. Fejlesztések esetében is igénybe fogom venni a segítségét. Szívből ajánlom mindenkinek. Gyogymasszazs Masszazs2025.01.27.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávid nagyon szép honlapot készített nekem,minden az elképzeléseim szerint alakult. Folyamatos kapcsolattartás volt. Ajánlom mindenkinek őt aki érték -ár arányban is a legjobb szerintem. Köszönöm szépen Beatrix Zsuzsa Huszka2024.08.04.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávid pár hónapja segít nekem feliratkozó popup készítésben, frissítések kezelésében, kisebb hibák javításában. Nagyon megbízható, precíz és türelmes szakembert ismertem meg benne, aki közösen velem gondolkodik is, nemcsak megcsinálja a kért munkát. Szerintem nagy kincs a mai világban! Edit Molnár2024.07.23.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Webáruházunk megnyitása előtt kerestünk egy olyan szakembert, aki professzionális szinten ismeri a WordPress webáruházak fejlesztését, kezelését, beállításait. Így találtunk rá Dávidra, aki már az első egyeztetés után készségesen segített mindenben, és azóta is aktívan közreműködik a webáruház üzemeltetésében. Nagyon jó ötletekkel, fejlesztésekkel segíti a munkánkat, pontos, megbízható, rugalmas, türelmes, tudása naprakész. Minden webáruház tulajdonosnak nyugodt szívvel ajánlom. Zoltán Böszörményi2024.05.26.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávid a céges bemutatkozó weboldalunkat készítette el. Nagyon szoros határidőt kapott, de időre teljesítette feladatát. A munka során végig kommunikált velünk, nagyon kreatív és türelmes volt, minden úgy sikerült, ahogy az elején elképzeltük, sőt ötleteivel rengeteget segített és olyan elemek is megvalósultak, amire mi nem is gondoltunk. Ár érték arányban kiváló a teljesítménye, arról nem beszélve, hogy az elkészült weboldalt folyamatosan karbantartja, fejleszti szintén elfogadható áron. Egyik barátom úgy értékelte honlapunkat, hogy "Külön le a kalappal a designer előtt!" A designer Dávid volt. Még egyszer köszönet a kellemes munkafolyamatért és a remek eredményért! Böszörményi Zoltán - AquaCorrective Kft. Katalin Helber2024.05.16.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávid kiváló szakember, saját “bemutatkozó weboldalamat” készítette el, rengeteg ötlettel, szakértelemmel, rugalmas ügyfélkommunikációval, és nem utolsó sorban, reális, megfizethető áron. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Dorottya Tóth2024.05.11.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávidot az esküvői honlapunk elkészítése kapcsán kerestük fel. Egy egyedi szívünkhöz közel álló oldal volt a cél, ami a család és a barátok szívét megdobogtatja. Dávid az első perctől kezdve érezte, hogy mit is szeretnénk, rengeteg hasznos ötletet adott, hogy mivel tehetnénk még izgalmasabbá és személyesebbé az oldalt. Készített egy kép feltöltő funkciót, ahova az esküvő alatt a vendégek feltölthették az általuk készített fotókat. Nagyon sok örömteli pillanatot okozott már a tervezés is, de még többet a végeredmény. Hálásak vagyunk, hogy a nagy napunkon volt valami egyedi és nem mindennapi is. A kért munka időben elkészült, így már a vendégeink az esküvő előtt láthatták a menetrendet és a menüt is. Valamint külön öröm volt, hogy kézhez kaptuk a nyomtatott QR kódos tájékoztatót amit csak az asztalokra kellett kihelyezni az esküvő napján, így egy plusz terhet vett le a menyasszony válláról. Számunkra a közös munka is örömet jelentett mert gördülékeny és precíz volt! Renáta Volner-Szabó2024.04.04.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Dávidra az interneten találtam rá, mikor szakembert kerestem aki rendbe tenné az egy éve pihenő jógás oktatási felületemet. Mindenben gyors és profi segítséget nyújtott, minden lépésen végigvezetett ami számomra bonyolultnak tűnt, és tüzetesen átnézte az oldalt, kijavította a szükséges dolgokat. Nagyon megbízhatónak és segítőkésznek éreztem végig, ezért megbíztam az oldal rendszeres karbantartásával is. Szeretettel ajánlom. Pizza Mindig2024.03.21.A Trustindex hitelesíti, hogy a vélemény eredeti forrása Google. Egy elhanyagolt Webáruház rendbetételére kértem fel Dávidot.Javította a fejlécet+láblécet,javította az elcsúszott oldalakat,esztétikusabbá tette a kezdő képernyőt,módosította a szállítási információkat,+termékeket töltött fel.Elavult Pluginokat törölte,helyettük a legfrissebb verziókat telepítette.Ezek a munkák végeztével átköltöztette a Webshopot+Domaint egy számomra megfelelő tárhelyre.Minden munkamenetről folyamatosan tájékoztatott,mondhatni napi kapcsolatban voltunk.Ha kérdésem volt nyugodtan feltehettem mindenre kaptam választ,számomra érthető módon.Kijelenthetem hogy szakmailag nagyon felkészült,türelmes,kedves,és ami fontos, árban a legkedvezőbb az elvégzett munka minőségéhez és precizitásához képest.Kimerem jelenteni hogy a legjobb legmegbízhatóbb szakember.Mindenkinek csak ajánlani tudom,garantáltan nem fognak benne csalódni😄😄
Online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek előnyei
Stabil és passzív bevételforrás
Online kurzusa értékesítésével gyakorlatilag (félig) passzív bevételre tehet szert, mivel ugyanaz a szolgáltatás értékesíthető újra meg újra, különösebb erőfeszítés nélkül. Ráadásul a tréning havidíjas előfizetéses értékesítésével, fix bevételre tehet szert minden hónapban.
Időt spórol
Óriási előnye az online oktatásnak, hogy nem kell külön minden ügyféllel foglalkoznia, hanem lehetősége van csoportosan átadnia tudását, így jóval több ember problémája oldható meg egyszerre, mint amennyi személyes jelenlét mellett lehetséges.
Költséghatékony
Online oktatás esetén, nem kell számolnia olyan klasszikus költségekkel melyek, egy hagyományos tantermi oktatásnál felmerülnek, pl: terem bérleti díj, takarítás díja. Így ön jelentős pénzt spórol meg a hagyományos oktatási formákkal szemben.
Kiegészítő szolgáltatások
Könnyebb az online tréninghez kapcsolódó vagy azt kiegészítő szolgáltatásokat értékesíteni, hiszen mindig lesznek olyan ügyfelei akiknek az alap tréningen túl személyes konzultációra és tanácsadásra lesz szükségük. Ez egyben nagyszerű lehetőség további kiegészítő tréningek vagy csoporttagságok (pl: zárt Facebook csoport) értékesítésére.
Tananyagok könnyű feldolgozhatósága
Rugalmasságának és sokszínűségének köszönhetően az online oktatás a legjobban feldolgozható oktatási forma. Megtalálhatóak benne szöveges kifejtések képekkel illusztrálva (melyek kereshetőek) és videós tartalmak is melyek főleg a gyakorlati dolgok kifejtésére szolgálnak. A könnyebb feldolgozhatóságot tovább segíti, hogy az online tréning anyagait számukra a legideálisabb időpontokban tekinthetik meg az ügyfelei.
Térben és időben korlátlan elérhetőség
A klasszikus tantermi oktatással szemben az online tréningek, mind az oktató mind a tanuló számára rendkívül kényelmesek. Sem térbeli, sem időbeli kötöttséget nem igényel, így az adott tananyag a nap 24 órájában, bárhonnan elérhető és feldolgozható.
Nagyszerűen skálázható
Mivel önnek is csak 24 órából áll a napja, be van korlátozva és csak egy meghatározott mennyiségű ügyfelet tud ellátni személyesen egy nap. Online tréningje segítségével tudását korlátlan számban többször is értékesítheti, a nélkül hogy több időt fordítana rá. Így növekvő marketing kiadások mellett, növekvő bevételekre is számíthat.
Miért engem válasszon
Közérthetőség
Mivel az emberek többsége nem ért az informatika nyelvén, ezért kulcsfontosságúnak tartom az egyszerű és közérthető nyelven zajló kommunikációt. A közös munka során igyekszem mindent úgy elmagyarázni, hogy azt az ügyfeleim is könnyedén megértsék.
Megbízhatóság és átláthatóság
Nálam az ügyfél az első. A közös munka során folyamatosan rendelkezésre állok, konzultálunk, kapcsolatban maradunk. Amennyiben bármi probléma adódna, akkor azt megoldási javaslattal közlöm önnel. Nálam nincsenek rejtett költségek, az árakról pontos tájékoztatást adok.
Meglátásaimmal segítem Önt
Egy weboldal felépítését, tartalmát és kinézetét nem könnyű megálmodni. Ezért rengeteg ötlettel, minta oldalakkal és hasznos meglátásaimmal segítem, hogy a legjobb online oktatófelületett készíthessem el az ön és ügyfelei számára.
Precíz munka, betartott határidő
Nálam nem kell hónapokat várni egy oktatófelület elkészülésére. Átlagosan 2-6 hét alatt elkészítem az ön és ügyfelei számára a legjobb oktatófelületet. Számomra a határidő kőbe vésett dolog, mindig ahhoz tartom magam. Így az ön által kért oldal gyorsan és határidőn belül elkészül.
Naprakész szakértelem
Nagy hangsúlyt fektetek a folyamatos képzésemre, így tisztában vagyok az aktuális web, webdesign, és online marketing trendekkel. Ráadásul minden munka előtt lekutatom az ügyfelem piacát, hogy az adott iparági trendeknek is megfeleljek.
Garancia és támogatás
Az elkészült munkáimra garanciát vállalok. A projekt kézhezvételét követő 3 hónapban teljeskörű technikai támogatást nyújtok. Ez magába foglalja a frissítések elvégzését, kisebb problémák elhárítását és az alapvető karbantartási munkálatokat. Ennek részleteit a szerződésben rögzítjük.
Mi szükséges online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek kiépítéséhez
Biztos szaktudás
Amennyiben biztos és megfelelő szaktudással és elég tapasztalattal rendelkezik egy területen, és tudja, hogyan rendszerezze a tananyagot amit online oktatás formájában kíván átadni az ügyfeleinek.
Értékes tartalom
Mindenképpen olyan tudást kell átadni az ügyfeleinek, amit később majd tudnak hasznosítani a munkában, életben és eredményesen meg tudnak vele oldani különböző problémákat.
Kiépült ügyfélkör
Amennyiben kiépült ügyfélkörrel rendelkezik és nem tud már tovább fejlődni vállalkozása oktatási tevékenysége, itt az alkalom, hogy az ideje helyett a tudását értékesítse és a következő szintre lépjen.
Miben tudok segíteni?
Zárt tagsági rendszerű online oktatófelület
A tréningre jelentkezőknek saját felhasználói fiókjuk lesz az oldalon, melyre egy bejelentkezési felületen léphetnek be a saját e-mail címükkel és jelszavukkal. A sikeres belépést követően az online tréning vezérlőpultjára érnek, ahol böngészhetnek a képzés anyagai között.
Felhasználói felület kialakítása
A tréning vezérlőpultja letisztult, könnyen kezelhető és átlátható az ügyfelei számára, a rajta lévő tananyagok tartalom szerint strukturáltak, modulos felépítésűek a minél magasabb felhasználói élmény biztosítása érdekében.
Előfizetéses tagsági rendszer kiépítése
Online tréningek és csoport tagságok (pl: zárt Facebook csoport, Klub tagság) értékesíthetőek előfizetéses jelleggel is (pl: havi díjas előfizetés), mely során az előfizetés díja a meghatározott időpontban automatikusan levonásra kerül az ügyfél számlájáról. Az előfizetést ügyfele bármikor le tudja mondani, ha azt nem szeretné már meghosszabbítani. Természetesen megvalósítható ezeknek a fizetése egyszeri díjfizetés ellenében is, nem előfizetéses jelleggel. Mindkét elképzelés megvalósításában a segítségére tudok lenni.
A tananyag védelme
Minden belépés és oldallátogatás IP cím alapján rögzítésre kerül. Van egy rendszer, ami nézi, hogy egyszerre hányan és honnan vannak bejelentkezve az adott felhasználói fiókba. Ha felmerül a gyanú, hogy valaki megosztotta a hozzáférését, akkor őt figyelmeztetésben tudja részesíteni, de akár meg is vonhatja tőle a tréninghez való hozzáférését. A tananyag szöveges, képi és videós tartalmai védve lesznek a lopástól, másolástól,hogy szellemi terméke ne kerülhessen illetéktelen kezekbe.
Automatizált folyamatok
Online bankkártyás fizetést követően a számla automatikusan kiállításra kerül melyet az ügyfele egy automatizált e-mailen keresztül kap meg egyéb fontos információkkal (pl: bejelentkezési adatok) egyetemben. Így mind a fizetés, mind a számlázás, mind az e-mailek teljesen automatizáltak, melyek rengeteg időt és energiát spórolnak meg önnek.
- Teljes igényfelmérés és piackutatás: Hogy oktatófelülete megfeleljen az ön igényeinek és piaca elvárásainak
- Meglátásaimmal végig segítem az ügyfelet: Rengeteg ötlettel, minta oldalakkal és meglátásaimmal segítem önt
- Határidők pontos betartása: Számomra a határidő kőbe vésett dolog
- Rövid határidők, gyors és precíz munka: Nálam nem kell hónapokat várnia az oldala elkészülésére
- Mobil és tabletbarát megjelenés: A legtöbb látogató mobilról és tabletről érkezik, ezért tökéletes megjelenés szükséges minden készüléken
- Akár egyedi megjelenéssel, designal ellátott oktatófelület: Modern és látványos grafikai megoldások, esztétikus megjelenés
- Könnyen kezelhető és szerkeszthető oktatófelület: Hogy ne jelentsen gondot az oktatófelület kezelése, szerkesztése
- Egyszerű tananyag feltöltés: Hogy ne jelentsen gondot feltölteni a tananyagokat a tréning oldalára
- Villámgyors oldal betöltődés: Mivel a látogatók nem szeretnek sokat várni az oldalak betöltésére
- Törvényes oktatófelület: Webjog és GDPR megfelelés, süti figyelmeztetés
- Biztonságos oktatófelület: A külső támadásokkal szembeni védelem érdekében
- Biztonsági tanusítvány (SSL): Az ügyféladatok biztonsága érdekében
- Az oldal megtalálható lesz a keresőben: Keresőbarát weboldal
- Domain és tárhely ügyintézés, beállítás: Az ön igényeire szabva
- Céges e-mail cím beállítása: Hogy a tréning oldala mellett az e-mail fiókja is profi legyen
- Blog funkció: Amennyiben blogot is szeretne oldalára
- Többnyelvű oktatófelület: Az ön igényei alapján
- Betanítás az oktatófelület használatára, kezelésére: Hogy önállóan is kezelni tudja az oktatófelületet
- Garancia: Az átadást követően 3 hónap karbantartási garanciát vállalok minden elkészült munkámra
- Karbantartás és üzemeltetés: Igény esetén plusz szolgáltatásként igényelhető
- E-kereskedelmi funkciók: Online rendelések fogadása; Többféle fizetési mód; Automatikus online számlázás; Előfizetéses tagsági rendszer kiépítése; Tananyagok kezelése; Vásárlói értékelések, vélemények; Kuponos rendszer; Nyereményjáték készítése, online vásárlást ösztönző trükkök; Kosárelhagyók számának csökkentése;
- Egyéb fukciók: Képgaléria funkció; Videó beágyazása; Google térkép elhelyezés; Felugró (popup) ablakok; Foglaló rendszer beépítése; Időpontfoglaló rendszer beépítése; Kapcsolatfelvételi űrlap; Online chat funkció; Email automatikák és hírlevélküldő rendszer kialakítása, feliratkozás funkcióval; Alap SEO beállítások; Közösségi médiával összekapcsolás; Céges e-mail és Gmail összekapcsolása; Google cégem szolgáltatásba regisztrálás; Webanalitika;

Garantált eredmény kockázatok nélkül
100%-os pénzvisszafizetési garancia
Amennyiben nem elégedett a honlapjával, akkor élhet a 30 napos 100%-os pénzvisszafizetési garanciával.
3 hónapos karbantartási garancia
Az elkészült weblapra 3 hónapos karbantartási garanciát vállalok. Ez magába foglalja a frissítések elvégzését, kisebb problémák elhárítását és az alapvető karbantartási munkálatokat.
Garantált eredmény kockázatok nélkül

100%-os pénzvisszafizetési garancia
Amennyiben nem elégedett a honlapjával, akkor élhet a 30 napos 100%-os pénzvisszafizetési garanciával.
3 hónapos karbantartási garancia
Az elkészült weblapra 3 hónapos karbantartási garanciát vállalok. Ez magába foglalja a frissítések elvégzését, kisebb problémák elhárítását és az alapvető karbantartási munkálatokat.

Garantált eredmény kockázatok nélkül
100%-os pénzvisszafizetési garancia
Amennyiben nem elégedett a honlapjával, akkor élhet a 30 napos 100%-os pénzvisszafizetési garanciával.
3 hónapos karbantartási garancia
Az elkészült weblapra 3 hónapos karbantartási garanciát vállalok. Ez magába foglalja a frissítések elvégzését, kisebb problémák elhárítását és az alapvető karbantartási munkálatokat.
Online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek készítése
Tájékozódjon és nézze meg milyen funkciók és elemek állnak rendelkezésére oktatófelülete megalkotásánál.
*Amennyiben az alábbi funkciók és elemek részletesebb tartalmáról tájékozódna, kérem vegye fel velem a kapcsolatot.
Az ön igényeire szabva
Zárt tagsági rendszerű online oktatófelületek és előfizetéses rendszerek készítése- Zárt tagsági rendszerű online oktatófelület
- Előfizetéses tagsági rendszer kiépítése
- Online rendelések fogadása
- Többféle fizetési mód beállítása
- Automatikus online számlázás
- Domain és tárhely ügyintézés
- 3 hónap karbantartási garancia
- Webjog és GDPR megfelelőség
- Honlap benne lesz a keresőben
- Mobil és tabletbarát megjelenés
- Oktatófelület és tananyag védelme
- Céges e-mail cím beállítása
- Egyszerű tananyag feltöltés
- Részletes látogatottsági statisztika
- Időpontfoglaló, foglalási rendszer
- Vásárlói értékelések, vélemények
- Google cégem regisztráció
- Kuponos rendszer
- Többnyelvű oktatófelület
- Hírlevélküldő rendszer kiépítése
- Blog funkció
*A feltüntetett ár tájékoztató jellegű. Az árak pontosítása érdekében, kérem vegye fel velem a kapcsolatot vagy kérjen ingyenes árajánlatot.
*Amennyiben nem talál olyan funkciókat amik lefedi az ön igényeit és elképzeléseit, vagy nem tudja, hogy melyik funkciók lennének a leginkább megfelelők önnek, kérem vegye fel velem a kapcsolatot és egy ingyenes konzultáció keretében segítek és felmérem az igényeit.
Árajánlat kérés
Az ajánlatkérés INGYENES!
Közös munkánk folyamata, néhány lépésben összefoglalva
1) Ajánlatkérés
Az ajánlatkérő űrlap kitőltésével elküldheti, hogy miben lehetek a segítségére.
2) Konzultáció
Egy ingyenes konzultáció során felmérem, hogy mik az igényei.
3) Árajánlat
A konzultáció után egy részletes árajánlatot küldök az árakról.
4) Szerződéskötés
Amennyiben elfogadja az árajánlatot, azután megkötjük a szerződést.
5) Kivitelezése
Szerződéskötés után, elkezdtem a munkát a megállapodásunk alapján.
6) Átadás
A szerződésben foglalt határidőn belül elkészítem és átadom a kész munkát.
Gyakran Ismételt Kérdések
Minden projektem előtt, konzultáció keretein belül felmérem az ügyfél igényeit, és ezek alapján adok egy személyre szabott egyedi árajánlatot. A projekt ára főleg a befektetett munka mennyiségétől, a kért beépülő funkciók számától, bonyolultságától és az egész feladat nehézségétől függ. Így az árakat végső soron az ön igényei szabják meg.
Általánosságban elmondható, hogy
- egy egyszerű egyoldalas landing oldal, vagy 2-3 oldalas bemutatkozó weblap átlagosan 79.990 Ft – 149.990 Ft körüli befektetést igényel
- egy összetett több oldalas weblap átlagosan 149.990 Ft – 299.990 Ft körüli befektetést igényel
- egy webáruház átlagosan 99.990 Ft – 449.990 Ft körüli befektetést igényel
- az adott weboldal vagy webáruház bonyolultságától és összetettségétől függően az árak az imént felsoroltaktól eltérhetnek
Ezek csak a gyakran előforduló körülbelüli árak, az árakat végső soron az ön igényei szabják.
Mindenképp vegye fel velem a kapcsolatot és kérjen egyedi árajánlatot a projektjéhez és igyekszem a költségkeretéhez igazodni.
Weboldal vagy webáruház készítésekor gyakran felmerülő költség még a webtárhely és a domain név ára.
- Webtárhely: egy szerveren létrehozott, elkerített lemezterület, itt lesz fizikailag a honlapja/webáruháza tartalma
- Domain név: ez a honlapja neve.hu vagy .com vagy más végződéssel
- Webtárhely átlagos ára 10.000 – 20.000 Ft/év
- Domain név átlagos ára 1.500 – 3.000 Ft/év
Ezeket az összegeket nem nekem, hanem a domain és tárhelyszolgáltató felé fizeti az ügyfél.
Természetesen a megfelelő szolgáltató és domain kiválasztásában teljeskörű segítséget nyújtok, valamint a domain és webtárhellyel kapcsolatos ügyintézést is elvégzem ön helyett.
Egy weboldal/webáruház elkészítési ideje nagyban függ a kért beépítendő funkciók számától és nehézségétől, a feladatok bonyolultságától, az ügyfél által küldött tartalmak (kép, szöveg, logo, videó) mennyiségétől és annak megküldési idejétől, a kommunikáció gyorsaságától és a munkával való telítettségemtől. Webshopok esetében az előbb említett tényezőkön túl, a termékek száma is jelentősen befolyásolja az elkészítés idejét, így a webáruházak elkészítése hosszabb időt vesz igénybe, mint egy sima weblap.
Általánosságban elmondható, hogy
- egy egyszerű egyoldalas landing oldal vagy 2-3 oldalas bemutatkozó weblap, 1-2 hét alatt készül el
- egy összetett több oldalas weblap, 2-6 hét alatt készül el
- egy webáruház, 2-6 hét alatt készül el
Az ügyfélnek kiküldött árajánlat, minden esetben tartalmazza a projekt várható időtartamát, melyhez szigorúan tartom magam.
1) Ajánlatkérés:
Az ajánlatkérő űrlap kitöltésével elküldheti, hogy milyen szolgáltatásra van szüksége és miben lehetek a segítségére. Az ajánlatkérést követő 24 órán belül felveszem önnel a kapcsolatot és megbeszéljük a részleteket.
2) Ingyenes konzultáció:
Az ajánlatkérést követő 24 órán belül felveszem önnel a kapcsolatot. A konzultáció telefonon, online, vagy személyes beszélgetés keretein belül zajlik, melynek időtartama kb. 30-40 perc. A megbeszélés során egyeztetjük a részleteket, küldök egy sávos árajánlatot, felmérem, hogy mik az igényei, mire van szüksége, megismerem a vállalkozását és a piacát, hogy minél magasabb színvonalon valósíthassam meg az ön elképzeléseit.
3) Árajánlat:
A konzultáció után egy személyre szabott, részletes árajánlatot küldök, ahol érthetően leírva láthatja, hogy mi mennyibe kerül. Nincsenek apróbetűs részek, nincsenek rejtett költségek.
4) Szerződéskötés:
Amikor már mindent átbeszéltünk, átnézte és elfogadta az árajánlatot, azután megkötjük a szerződést, mely többek között tartalmazza, hogy milyen feladatokat végezek el, milyen összegért, milyen határidővel, milyen eszközökkel, stb.
5) Munka kivitelezése:
A szerződés megkötése után elkezdtem a munkát a megállapodásunk alapján. A projekt kivitelezése közben rendszeresen konzultálunk és tartjuk a kapcsolatot, folyamatosan tájékoztatom önt a munka jelenlegi állapotáról és persze önnek is lehetősége van észrevételeket tenni, módosításokat kérni. Továbbá meglátásaimmal is segítem, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást kapja és az ön számára legideálisabb honlap készülhessen el.
6) Átadás:
A szerződésben foglalt határidőn belül elkészítem és átadom önnek a kész weboldalt, webshopot. Ez átlagosan a szerződés megkötésétől számított 2-6 héten belül megvalósul. Továbbá az átadás után megtanítom a honlap alap szintű használatára is.
7) Támogatás:
Minden elkészült munkámra 1-3 hónap karbantartási garanciát és technikai támogatást vállalok, mely az alapvető karbantartási munkálatokat foglalja magában. Így a közös munka végeztével sem hagyom magára. A project átadását követően, amennyiben szüksége van rá, fix havidíj ellenében karbantartom és/vagy üzemeltetem a holnapját, webshopját.
*A karbantartási garancia nem terjed ki a weboldal/webshop tartalmi elemeinek (szöveg, kép, videó stb.) cseréjére és frissítésére. Kizárólag a weboldal háttérrendszerének a karbantartására terjed ki.
Az árajánlat elfogadása után kerül sor a szerződéskötésre, melyben többek között részletesen rögzítésre kerülnek a pénzügyi és fizetési feltételek is. Miután megkötöttük a szerződést 50% előleget fogok kérni, a fennmaradó 50%-ot pedig a projekt átadását követően kell fizetni, mikor az ügyfél meggyőződött a munka maradéktalan elvégzéséről. A díjakról minden esetben számlát állítok ki, melyeket banki átutalással tudnak rendezni, ennek részleteit a szerződés tartalmazza.
Igen! Minden elkészült munkámra 1-3 hónap karbantartási garanciát és technikai támogatást vállalok a weboldalműködésre, mely az alapvető karbantartási munkálatokat foglalja magában. Így a közös munka végeztével sem hagyom magára.
*A karbantartási garancia nem terjed ki a weboldal/webshop tartalmi elemeinek (szöveg, kép, videó stb.) cseréjére és frissítésére. Kizárólag a weboldal háttérrendszerének a karbantartására terjed ki.
Ahhoz, hogy pontos árajánlatot tudjak adni, a következő információkra mindenképpen szükségem lesz:
- Mivel foglalkozik a vállalkozása?
- Weboldalt vagy Webáruházat szeretne?
- Mi a célja a weboldallal?
- Van-e már tárhelye, domain címe?
- Hány aloldalt szeretne?
- Hány termékes webáruházat tervez? (Webshop esetén)
- Hány nyelvű oldalt szeretne?
- Mennyi tartalmat szolgáltat a rendelkezésemre (szövegek, képek, logók, videók)?
- Milyen funkciókra van szüksége az oldalon?
- Milyen arculati, design elképzelései vannak? Színvilág, stb…
- Szüksége van-e weboldal/webáruház karbantartásra, üzemeltetésre?
Természetesen az ingyenes konzultáció során is részletesen kitérünk ezekre a kérdésekre és megbeszéljük az elképzeléseket.
Árajánlatot kérni itt tud: Kapcsolat/Árajánlat kérés